Sidor

onsdag 5 december 2012

Det kom ett paket...


I förra veckan hände mig något mycket trevligt. Jag fick ett paket i brevlådan, det är ju väldigt sällan det händer numera. Extra spännande var det då jag först inte visste vad det var. Men snart förstod jag att det var den fina textbräda à la hönapöna som jag vann hos Åsa för ett litet tag sedan. Riktigt fin är den, med texten "Gud som haver barnen kär, se till mig som liten är". En extra bonus var den fina inslagningen och det slutade faktiskt med att jag tog mig friheten att använda spetsen som var runt paketet och lät den få fortsätta att pryda tavlan. Nu står tavlan på en hylla i lilla S sovrum mellan virkade converse och Nalle Puh. Titta gärna in hos Åsa, hon är helt klart värd ett besök!

5 kommentarer:

  1. Så fint! Både textpräda, extra piffet och den fina platsen! Trevlig kväll till dig!

    SvaraRadera
  2. Så fint! Hönapöna kan hon! Grattis! Kram :)

    SvaraRadera
  3. Grattis! Vad fin den var!
    Önskar en trevlig torsdagskväll!
    Kram
    Annlin:s

    SvaraRadera

Tack för att du tar dig tid att lämna en kommentar! Det är gör mig så glad och det är så roligt att få se vem som är här inne och kikar. Kram Maria