Sidor

söndag 17 juni 2012

Ränder - fotoutmaning vänner emellan


Då var det återigen dags för fotoutmaning vänner emellan och temat för den här gången är "ränder". När jag fått veta temat dök det plötsligt upp randiga saker vart än jag såg men jag föll för ett övergångsställe till slut. 
Nedan ser ni mitt inofficiella bidrag. Är det någon annan som har planera på att fotografera änder så kan jag meddela att det är svårare än man tror för de vill inte stå still och de gillar inte päron, vilket var det ända jag hade till hands för att locka dem till mig och till mitt medhavda R.


Titta  gärna in hos Edith & Jag eller Mamma med ambitioner för att se de andras bidrag!

14 kommentarer:

  1. hahaha... jag gillar R-änderna!

    SvaraRadera
  2. Håller med dig - jag deltar också och hittade plötsligt ränder överallt!!

    SvaraRadera
  3. :) Ja, visst kör det igång hjärnan... söka ränder ;) Roligt! Tycker du gjort en fin tolkning och R-änder var ju riktigt nice. Me Like!!!

    Ha en fortsatt fin söndag.

    kram kram Malin

    SvaraRadera
  4. Å, jag glömde ju tacka för din supersöta kommentar ;)
    kramar

    SvaraRadera
  5. Hihihi! Gillar R-änderna och övergångsstället!
    Kram

    SvaraRadera
  6. R-änderna var ju riktigt kul!:) Insåg också att det finns ränder överallt när man väl börjar leta.
    Kram

    SvaraRadera
  7. Bra tolkning! Gillar R-änderna...hihi

    Kram

    SvaraRadera
  8. R-änderna är ju så bäst! Jättefin tolkning. Ja nu ser man ränder vart man än går :)
    Kram Maria

    SvaraRadera
  9. Haha vad kul med R..änder. Jag gillar din humor. Jag tänkte också på övergång ställen. Ha en fin vecka, Kram Kristina

    SvaraRadera
  10. Randigt - javisst. Snyggt! Har också provat på änder, men det är ju skitsvårt. Jag måste ändå säga att det var ett enormt kreativt försök :) :)

    Kramar

    SvaraRadera
  11. Haha, det var det bästa jag sätt! Underbara du vilken charmig idé :-D

    SvaraRadera
  12. Gud vad kul med dina springande r-änder! Otroligt innovativt!

    SvaraRadera
  13. Vilken fräck grej du gjorde av temat...underbart...och snygg bild oxå.

    Önskar dig en finfin måndag vännen!
    Kramelikram Veronica

    SvaraRadera
  14. Hahaha R - änder! Vad roligt! Vilken fantasi du har! Fin blogg med :)

    SvaraRadera

Tack för att du tar dig tid att lämna en kommentar! Det är gör mig så glad och det är så roligt att få se vem som är här inne och kikar. Kram Maria