Sidor

måndag 14 maj 2012

Blommig body med farfarsknäppning


Det tog ett tag men nu har jag vågat ge mig på att sy en body. Till den här har jag använt ett mönster ifrån tidningen Ottobre (1/2012). Är det någon som inte är bekant med de tidningarna så vill jag verkligen tipsa om dem, de har väldigt fina och användbara mönster och man får mycket för pengarna. Till den här bodyn hade de också en bra beskrivning på hur man syr knäppningen, något som jag inte hade kunnat lista ut själv men som inte var särskilt svårt. Så nu blommar lilla s, eller är det kanske små solar som pryder tyget?


Tyg och tryckknappar: Stoff & Stil

5 kommentarer:

  1. Jättefint! Så duktig du är alltså! :)

    kramar Kicki

    SvaraRadera
  2. Jätte fin ser inte ut som du gjort annat en att sy boddy =)

    SvaraRadera
  3. Oj vad mycket fint du hinner att sy! Den tidningen har jag inte hört talas om tidigare. Tack för tipset! Om du förresten har lust att vara med i Fotoutmaning vänner emellan igen så har vi ett nytt tema på gång;)
    Kram Maria

    SvaraRadera

Tack för att du tar dig tid att lämna en kommentar! Det är gör mig så glad och det är så roligt att få se vem som är här inne och kikar. Kram Maria