Sidor

fredag 30 mars 2012

Utmaning - "Använd det du har"


Som ny i "bloggvärlden" är jag mycket positivt överraskad och förundrad över vad mycket skaparglädje det finns på alla dessa fina bloggar. Det är verkligen inspirerande! Vårt avlånga land hyser mängder av kreativa sy- och pysselnördar, fantastiskt! Och att de gladeligen inspirerar, applåderar och utmanar varann gör ju inte saken sämre.

Häromdagen snubblade jag över en helt grym utmaning hos Beas barnslikheter. Den går ut på att man under april månad skall skapa utifrån det man redan har hemma. En knuff i rätt riktning för att göra klart alla halvfärdiga projekt som blivit liggande och att genomföra några av de idéer som man med höga ambitioner redan har köpt material till. Då jag alltid påbörjar ett nytt projekt innan jag avslutat det förra så passar detta mig perfekt.

Kom med i utmaningen du också! Vill du veta mer eller anmäla dig så gör du det här!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du tar dig tid att lämna en kommentar! Det är gör mig så glad och det är så roligt att få se vem som är här inne och kikar. Kram Maria