Sidor

tisdag 20 mars 2012

Namnmössor till två härliga charmtroll


Idag har jag haft glädjen att leverera mössor till två härliga charmtroll till tvillingar! Då de nyligen fyllt år fick de även varsin halsduk i present av mig. Halva mössan är i mönstrad trikå, samma tyg som djungeltröjan, andra halvan är i enfärgad trikå med applikation. Äntligen kan även vi som inte är Iris och Elsas allra närmsta se vem som är vem med hjälp av mössorna! Vill du lära känna Iris och Elsa bättre, och se mössorna på, besök då deras blogg, http://hedvig818.blogspot.se/



I morgon ska jag förklara varför halsdukarna är så bra och hur du enkelt syr en egen!

4 kommentarer:

  1. Verkligen fina mössor. Och jag fullkomligt älskar klänningarna i inlägget nedanför! :-)

    SvaraRadera
  2. Tack! Va roligt att du hittat hit, välkommen åter!

    SvaraRadera
  3. Mössorna beundras av alla så det står härliga till och jag är så stolt över dem! Tokgillar! Ses imorgon! :)

    SvaraRadera
  4. Hej Maria! Hoppas allt är bra med er!
    Iris & Elsa behöver nya mössor. Kan du fixa en "repeat" på de du gjorde sist fast med nya härliga mönster och färger? Fast samma tänk liksom? Denna gången räcker det med deras begynnelsebokstäver ganska stort. Tycker dina var det finaste fina och vill inte beställa av någon annan. Hör gärna av dig med förslag om det funkar! E-post: hedvig818@gmail.com Tackar på förhand!

    SvaraRadera

Tack för att du tar dig tid att lämna en kommentar! Det är gör mig så glad och det är så roligt att få se vem som är här inne och kikar. Kram Maria