Sidor

fredag 9 mars 2012

Det började med bilklänningen...




Glädjen över att sy och pyssla och självklarheten i att det är något man gör har jag fått av min älskade mamma. Allt som finns att lära om "initiativets makt" och att vara lite driftig har jag fått av min älskade pappa. Nu har dessa två ingredienser från min uppfostran resulterat i denna blogg! Här ska sys, bakas, pysslas, bloggas och så vidare!

För knappt ett år sedan fick jag själv den stora äran att kunna titulera mig mamma. Att sy barnkläder var en riktig nytändning för syintresset och det började med den här bilklänningen. Jag älskade tyget direkt när jag såg det och blev mycket nöjd med resultatet.


Knappar: Husqvarnabutiken

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du tar dig tid att lämna en kommentar! Det är gör mig så glad och det är så roligt att få se vem som är här inne och kikar. Kram Maria